Nová značka KOMONO

Nově k nám míří značka KOMONO, která rozšíří naši nabídku o doplňky a to konkrétně o eyewear - brýle! Rozhodnutí to bylo více než jednoduché - v současné době KOMONO dominuje na trhu a to zejména díky jejich nadčasovým designům, které mají rozdělené do tří kategorií a to:

Core tvoří základnu KOMONO je stálou ukázkou špičkové kvality. Originální silueta brýlí, která vám umožní vyjádřit svou individualitu. Klasický design propojený s novým minimalistický lifestylem!

KOMONO_bryle6

 

Crafted je zaměřen na inovaci. Prvotřídní doplňky z vysoce kvalitního materiálu s důrazem na detail. Každá barva a křivka je součástí špičkové práce.

qwABo46c_Y3ur_4v-w

 

Curated je základnou KOMONO kreativity, kde prezentují osobitost a styl. Na kolekcích se podílí různí umělci, kteří posouvají hranice.

KOMONO_bryle7

 

JAK VŠE ZAČALO

Píše se rok 2009 a v Belgii přátelé Raf Maes a Anton Jnssens zakládají svůj brand KOMONO, který do světa doplňků vnáší svěží design brýlí a hodinek v celé barvené paletě podtržené minimalismem.

 

Anton-Janssens

 

V roce 2009 snowboarding dosahoval svého vrcholu a logicky tím ovlivňoval několik generací včetně jejich stylu. My nebyli výjimkou. Všichni se slzou v oku vzpomínáme na legendární snowparky a jejich after párty. Nicméně Komono se rozhodlo dělat věci jinak, jít proti proudu. Jejich zkušenosti, motivace a správné načasování je žene k vytvoření svého brandu. To co můžeme vidět o několik let později je oku lahodící značka, která bravůrně kombinuje neotřelý design, který je mixem retra a nadčasovosti, což kvalitě a funkčnosti vůbec neubírá! Naopak, brýle jsou vyrobené z  polykarbonátu, který eliminuje poškrábání. Kvalita musí jít ruku v ruce s designem a funkčností!  Čím se dále může KOMONO blýsknout je, že pořízení takového doplňku vás nezrujnuje - snaží se dělat luxusní věci za dostupné ceny. Jejich vášeň pro detail a styl je cítit z každého kousku. Brýlím nechybí ani ochrana proti UV záření 400!

KOMONO brýle

 

V nejbližších dnech přivítáme nového spojence z Belgie na našem eshopu a pevně věříme, že brýle KOMONO vám prokáží dobrou službu na vašich cestách.

KOMONO_bryle5

 

 

ROZHOVOR

Přinášíme vám překlad rozhovoru pro časopis Ape to Gentleman s jedním ze zakladatelů Antonem, který se rozpovídal o vzniku a dalších plánech značky KOMONO.

KOMONO brýle3

 

Antone, jsi jedním ze zakladatelů KOMONO, můžeš nám prozradit, kdy jste se s Rafem Maesem rozhodli vytvořit brand s brýlemi a hodinkami?

 

Vše začalo v roce 2009. Dělali jsme deset let v módním průmyslu a celkem úspěšně. Létal jsem po celém světe za klienty a tím jsem si vybudoval opravdovou mezinárodní síť kontaktů. Časem se ukázalo, že jsme mysleli a chovali se spíše jako značka, nikoliv jako distributor značka a se stalo základním stavebním kamenem pro naši značku KOMONO. Shodli jsme se na tom, že na trhu chybí dostupnější doplňky jako jsou brýle a hodinky. V tu dobu se tomu nikdo nevěnoval.

 

Z čeho jste čerpali inspiraci a proč se vaše značka jmenuje KOMONO?

 

KOMONO je krásné slovo, které v japonštině označuje "malé věci" a to nám rezonovalo s naším produktem, ale tady veškeré souvislosti s Japonskem končí. Celá značka se odráží od belgického řemesla, kterým se vyznačuje především region Antwerpy. Perfektní načasování a ztělesnění naší vize, důslednost a víra v to co děláme provází KOMONO, od samého produktu k balení, od obrázků po obsah. Na každém detailu záleží.

 

Takže, váš brand je relativně mladý, o čem je KOMONO v současnosti?

 

Základ je stále stejný. Dělat dostupný a zároveň luxusní moderní design s dávkou mladistvého rebelství v srdci. Posun je ve zkušenostech s výrobou a kvalitou materiálů, které používáme. Vždy bylo nesmírně důležité vyrábět kvalitní věci. Rád bych řekl, že jsme se stali důvěryhodnými a to díky našim zkušenostem, které jsme za ty léta získali.

 

Máte zajímavé kolekce od Core ke Crafted po Curated, jaký je záměr této trojice?

 

Core je náš stálý produkt, který je stálou ukázkou naší špičkové kvality. Crafted je zaměřen na inovaci, kde můžeme jít hlouběji a posouvat hranice aniž by to ovlivnilo kvalitu. Pokud by měla utrpět kvalita nad inovací, od takového designu upouštíme. Máme rádi změny, které jsou zároveň inovací. Curated je základnou naší kreativity, kde prezentujeme naší osobitost a styl. Neprodáváme stejný produkt po celém světě, naše distribuce se odvíjí od potřeb zákazníka.

 

Jak důležitý je příběh, který stojí za každým produktem KOMONO? Zdá se, že KOMONO je přímo založené na příbězích.

 

Příběh je velice důležitý, protože díky němu se značka a produkt vpisuje do povědomí, ale musí být přirozený a pevný. Příběhy jsou jako vrstvy, které vytváříte za produktem a dáváte značce hlubší význam.

 

Belgie je domovem KOMONO, je důležité precizní zpracování se smyslem pro detail, je to základní hodnota pro KOMONO?

 

Kvalita je základ. Každý projekt je pro nás výzvou a kvalita pro nás znamená vše. Je to v naší DNA, jsme perfekcionalisté a to je  v nás a Antwerpském designu hluboko zakořeněné.

 

Řídí se KOMONO trendy nebo je považován spíše za toho, kdo trendy udává?

 

Jsme v roli "lídra". Zachycujeme současné designy a estetiku. Volíme si cestu nepopsaného listu a to přirozenou cestou. Může to znít arogantně, ale vždy jsme nějak vytušili, jaký bude v budoucnu trend.

 

Jaký je globální záměr vaší značky vzhledem ke stoupající popularitě a nově otvíraných pop-upů v Londýně?

 

Vznikli jsme na základě naší vášně vytvořit dostupnější luxus a dobré načasování a vize je náš hnací motor. Prostřednictvím sítě kontaktů s kreativci se naše značka začala organicky šířit díky konaným událostem a za vším stál příběh.

 

Kde vidíte vaši značku za pět až deset let?

 

Budeme se držet výrobku, které máme, ale nikdy nejsme spokojeni a to nás žene kupředu. Možná děláme až moc a bylo by vhodné zmírnit tempo a kolekce nechat trochu vydechnout. Například životnost hodinek může být až deset let. Představili jsme optické brýle, což je náš nový projekt. S touto novou kolekcí zůstáváme věrni našemu DNA a stále poskytujeme dostupnější luxus. Pevně věříme, že náš projekt KOMONO Optical bude úspěšný, bereme naše oči vážně. Kolekce se nebude prodávat online, což v dnešní době je odvážné rozhodnutí.