SOUR odchází ze SWEET Skateboards
SOUR byla vytvořena v reakci na změny ve značce Sweet Skateboards. Většina týmu SOUR jsou bývalí jezdci ze Sweet Skateboards, kde byli dlouhá léta. Ve společnosti Sweet přibyli investoři a personální změny byly nevyhnutelné. V čele s Björn Holmenäsem se bývalý tým spojil a založil si svůj vlastní brand SOUR. Název SOUR není náhodou, je to přesný opak SWEET.
Holmenäs to vysvětluje následovně: Celou dobu tu s námi byl SOUR - bylo to pojmenování pro všechno, co jsme udělali pro společnost SWEET. Co dělali oni bylo SWEET a co jsme udělali my bylo SOUR. Takže volba názvu značky byla jasná.
Celý tým SOUR byl nadšen kam se jejich značka bude ubírat a že konečně budou dělat věci, které je naplňují. Pod návalem entusiasmu vzniklo jejich první skate video s názvem "The Sour Solution", které rozpoutalo vášnivé diskuze a zahýbalo to celou skate scénou. Jejich videa jsou plná technických lahůdek smíchaných s přísnými triky.
SOUR desky a Streetwear
SOUR je především o skateboardech a jejich dokonalém zpracování. Pozadu nezůstává ani jejich streetwear, který se vyznačuje svou jednoduchostí a čistotou v podobě loga přesýpacích hodin SOUR nebo jen nápisu SOUR.
U nás najdete tři desky s propracovanou grafikou v jedinečné kvalitě.
Týmový duch v SOUR
SOUR vytváří nové perspektivy a týmový jezdci jsou konečně schopni ovlivnit kam jejich značka bude směřovat. Celá grafika reflektuje náladu v týmu a jezdci se s ní maximálně ztotožňují. Je humorná místy i provokativní, ale nesmí ji chybět estetika a minimalismus. Jako důkaz u nás najdete dvě trička a tři mikiny, které splňují veškeré nároky SOUR.
V týmu najdete jména jako Josef Scott, Daniel Spängs, Nisse Ingemarsson, Abbe Nyberg, Koffe Hallgren, Gustav Tønnesen, Simon Isaksson, Oscar Candon.
Pokud vás SOUR filozofie nepřesvědčila, určitě musíme zmínit, že SOUR se stal vítězem ceny za nejlepší brand roku 2017 (BESA)!